سپید لحظه ها
۱۴ آبان ۱۳۸۵
  یک سبد هدیه

دوستان عزیز و خوبم
تصور کنید که هر کدوم از ما یک سبد داریم و قراره که در آن هدیه و یا هدیه های رو بگذاریم و به جمع خودتون و خودمون به هدیه بیاریم.
چی دوست دارید توی سبد تون به هدیه بیارین؟

من یک سبد پر از ستاره برامون به هدیه میارم.
شما چی تو سبدتون به همراه میارید؟

یادتون نره که مرزه قدرت تصور بسیاررررررررر..... گستردست.

_______________

دوستان عزیز دوست دارم در اینجا وبلاگ دوست هموبلاگی عزیزم کوشا را به شما معرفی کنم.لازم به تعریفی از او نمی بینم.او با نوشتارش و خطوط فکریش بیانگر وجود ارزشمند خود است.

_______________

از مطلب بسیار جالب و خواندنی "بار اول" در وبلاگ شبنم عزیز دیدن کنید.

_______________

12.11.06

مرسی از تمام هدیه های خوب و زیبا و باارزشی که با خودتون آوردیت و از اینکه همدیگر را در دنیای تصور و تخیل همدیگر شریک کردیم.زیباست دنیای تخیلات و تصورات که وسعت آن بسیار بزرگتر از وسعت دنیایست که در پیرامون خود حس میکنیم.تصورات زیبا میتونن برای لحظه ای با ایجاد فاصله بین ما و جهان پیرامونمون برای ما آرامش بیارند و ایجاد نوعی میل جدید به زندگی در ما ایجاد کنند.

ستاره های که در سبد من هستن هر کدام وجود زیبای یکی از شماها هست که آن را برای خودم و شما به ارمغان آوردم.

_______________

------------------------------------------------

 
Comments:
به به بستنی.پری جان یادت نره بستنی شکلاتی هم باهاش باشه که من خیلی دوست دارم.
 
من یه سبد امید...تا هرکی نامیده باور کنه شادی همین نزدیکیاست
 
سپیده عزیز

ممنون از راهنمائی هایت . من منظورم این نبود که امور درمانی را رها کنیم و به آنچه که می توانیم بپردازیم بی توجه باشیم قطعا قبول دارم که بموازات مبارزات و اقدامات ریشه ای و بنیادی می بایشت به آموزش و درمان پرداخت و توجه زیادی حتی داشت اما نباید این از ریشه یابی و اقدامات پیشگیرانه جلوگیری نماید.

و صد البته قبول دارم که هشدارت کاملا بجا بود و حقیر ناقص و گنگ به این مطلب اشاره داشتم بطوری که این استنباط تو کاملا بجا بوده.

بازم سپاس از گوشتزد بموقع.

در مورد این پست قشنگت:
من دستانم را پر از عشق می کردم و زندگی و به ستارگان عاشق هدیه می کردم

آرش
 
آرمان جان مرسی از سبد پر از امیدی که به همراه میاری.سبدت برای ما ایجاد تحرک زندگی را به همراه میاره.

پری جان مرسی که به فکر شیرین کردن و خنک کردن دلامون هستی که به ما آرامش زندگی را به ارمغان میاره.

آرش عزیز مرسی از توضیحات و مرسی از جمله زیبا و هدیه زیبایت که بدون عشق زندگی معنای ندارد.روحم را شاد کرد.
 
سلام سپیده جان، خیلی ممنونم از توضیحاتی که دادی.
من...احتمالا یک سبد دوستی و ارتباطهای خوب رو هدیه میاوردم، فکر میکنم چیزی با ارزشتر از این وجود نداره.
 
خانم شما چند روزه مارو سبد به دست حیرون کردی ! عجب تکون محکمی دادی مارو باورم نمی‌شد اینقدر قدرت تخیلم رو در زندگی روزمره از دست داده باشم !آخه من چی بیارم؟ ولی احتمالاً من یک سبد پر از جواهرات رنگی مثل اونایی که تو کارتون سندباد بود براتون می‌آرم . از بچگی عقده شده ! البته یه چندتایی شو تو جیبم اضافه بر سهمم قایم می‌کنم !
از بستنی‌ها چیزی برای ما مونده؟ یا همشو خوردین؟
 
من هم براتون یه سبد انرژی هسته‌یی میارم!
 
شبنم جان مرسی از هدیه خوبت.همه هدیه ها با ارزشند و البته دوستی و رابطه خوب بین انسانها هم ارزش خاص خودش را داره.بدون رابطه خوب ایجاد فضای برای برقراری یک دیالوگ خوب مشکل خواهد شد.دیدم که مطلب جدید گذاشتی سر فرصت میخونم و نظر میدم.

کوشا جان تو چقدر شیرین و با صفای پسر.با جواهر ای که برامون میاری که خودت هم یکشون هستی دیگه غممون چه باشه.جواهر ها را دور تا دور خودمون میگذاریم و از رنگ و برقشون لذت میبریم.بستنی هم هنوز هست.پری جان فکره همه را کرده.
 
هه هه هه آقا محمود مرسی که شما هم دوست دارید برای جمع دوستانه ما هدیه ای بیارید ولی در فکر نکنم در این خانه مورد استفاده ای بتونیم براش پیدا کنیم.به نظر من بهتره که سبدتون را ببرید و به جاش سیب که نمودار زندگی و تولد است درش بگذارید و برامون بیارید.البته از آنجای که هدایای آورده شده متعلق به همه دوستان این خانه است نظر دوستان هم مهمه.
دوستان نظرتون چیه هدیه آقا محمود را قبول کنیم یانه؟خریدار داره یا نه؟
 
سلام سپیده جون
مرسی که به من سر می زنید... از اونجایی که خودم همیشه به دنبال آرامش می گردم من براتون یه سبد پر از آرامش می آرم که همیشه آروم و بی دغدغه زندگی کنید
 
سپیده جان به آقا محمود بگید اینجا کلبه عشق و دوستی ست حتی برای روشنائی هم احتیاجی به کادوی ایشون نداریم ما با نور وجود یاران روشنائی مونو بدست می آریم و از وجودشون گرم میشیم پس هدیش مال خودشو اصحابش.

آرش
 
مرسی سمانه نازنین از سبد پر از آرامش که من این روزها بهش خیلی احتیاج دارم.

آرش جان باهات موافقم.اینطور که پیداست سبد آقا محمود خریداری نداره.((:-
 
سلام ببخشيد كه دير سر زدم..سرم خيلي شلوغه/سوال جالبيه و من يك سبد چك هاي ميليون دلاري رو كادو ميارم و البته همراه با عشق!!! چون الان كمي گرفتارم همه چيز رو به شكل پول ميبينم...منو ميبخشي؟
 
یک سبد پر از عشق و سلامتی ...که فکر میکنم بهترین سرمایه های زندگی هستند . سبز باشی.
 
سپیده عزیز سوالت در عین حال که آسونه اینقدر سخت هم هست که الان نمیتونم بهش جواب بدم ! میرم فکر میکنم و میام!
 
من یه سبد پر از پول میارم که هر چقدر از روش برداری تموم نشه..
شما هم حق داری سبد را بعد از استفادت به هر کی خواستشو خواستی بدی
 
سپیده عزیز،
به صورت غیر قابل توصیفی خوشحالم از اینکه منو قابل دونستی .حسن نظر شما باعث افتخار منه . بدون نظرات و راهنمایی های شما وبلاگ من حکم دفترچه خاطرات داره . اما من فهمیدم که جایی هست که می تونم افکار,دغدغه ها, سوالات و ابهام هایی که در ذهن دارم رو مطرح کنم و دوستانی پیدا کردم که من رو از اندیشه های ارزشمندشون بی نصیب نمی گذارن . این نوع ارتباط باعث رشد می شه . دیگه آدم از یه دوست خوب چه انتظاری باید داشته باشه ؟
باز هم ممنون :-)
 
سپیده جان آپ نکردی؟! هنوز بچه ها دارن سبد میارن؟سهم ما که محفوظه نه؟خوب وضعمون خوب شده ها...بستنی بخوریم و با امید و آرامش بشینیم پولهامون رو بشمریم و با اون جواهرات رنگی هم تیله بازی میشه کرد نه؟ آخه پول که داریم چرا حیف و میلش کنیم ....این حق مسلممونم که می دیم به بقیه اونا که آرزوشو دارن....پاشیم بریم به بقیه وبلاگا یه کمکی برسونیم...شاد باشی
 
امید جان سلام.عیبی نداره که وقتت کمه و گرفتاری.فعلا وضع خودم هم همینطوره و وسط هفته فقط سری کوتاه میتونم بزنم و بیشتر آخر هفته برای جواب دادن به ایملها و کامنتها وقت دارم.از کادوی بسیار مفید و به درد بخوری هم که آوردی نهایت تشکر را میکنم که من هم در حال حاظر شدیدن بهش احتیاج دارم و فکر کنم که دوستان هم بتونن مورد استفاده خوب از آن داشته باشند.مرسی از اینکه نیروی عشقت رو هم به ارمغان آوردی,امیدوارم که قلبت همیشه پر از نیروی عشق باشه.امید جان چرا از اینکه در حال حاظر به پول فکر میکنی و برات مهمه پوزش خواستی؟مگر نه اینکه آرامش اقتصادی باعث پیشرفت در زندگی در مراحل مختلف هست؟ نه عزیز هیچ هم احتیاج به پوزش نیست و حق داری که به ارزش پول اهمیت قائل بشی.یک بار باید مطلبی در مورد تابوی فکر کردن به پول بنویسم و به بحث بگذارم.مهم این نیست که آدم به پول فکر کنه و یا نه و چرا باید احساس گناه بهش دست بده؟مهم اینه که این مسئله را بتونه برای خودش تعریف کنه و مرزهای نیاز آن را و نوع استفاده از آن را برای خودش تا حد امکان بتونه مشخص کنه و شکل ارتباط و حد و میزان وابستگی درونی خودش را با آن برای خودش تا حدی که در امکانش باشه تعیین کنه.
مرسی از اینکه در وبلاگت از دوستانت دعوت به شرکت در این محفل کردی.
امیدوارم که همیشه و در همه مراحل موفق باشی.
سپیده
 
سلام شهره عزیز خیلی خوش آمدی و یک دنیا تشکر از هدیه زیبا و پر ارزشی که با خودت آوردی.ببخش که دیر جواب میدم وضع فعلی من هم در حال حاضر مثل وضع امید است .با کامنتهای خوبت کماکان در وبلاگ این امید گل آشنا هستم و قبلا سری هم به وب خوبت زده بودم که دوست داشتم در فرصت مناسب مطالب بیشتر ی ز وبت را بخوانم و برات کامنت بگذارم که خودت آمدی آن هم با یک سبد عشق و محبت.
باز هم بهت سر میزنم و از حضور مجددت در وبلاگم بسیار خوشحال میشم.شاد باشی
سپیده
 
آورا جان سلام ,خوش آمدی .مرسی از هدیه خوبت و سخاوتت که به فکر دیگران هم هستی.خوشحال میشم باز هم حضورت را در اینجا داشته باشم.
شاد باشی

کوشا جان کاری نکردم.از اینکه تونستم کمی باعث شادمانیت بشم خوشحال و دلگرمم .وجودت و دوستیت برام ارزش داره.

آرمان جان برای به گفتمان گذاشتن مطلب جدید فعلا وقت کمی تنگه ولی در فکرش هستم.در حال حاضر هم که اینجا بد پیش نرفته سبد سبد هدیه های خوب خوب گیرمون اومده و با این ارمغانها دیگه غممون چی باشه.سهم تو هم محفوض از قدیم گفتن وصف ال عیش نصف ال عیش.
قربانت
سپیده
 
سلام مجدد
آخه دوستاي نازنينت انقدر سبدهايشان را با چيزهاي قشنگ پر كردند كه فكر ميكنم پول در مقابلشان ارزشي نداشته باشه مثلا سلامتي عشق ايمان و.../من دوباره سبد رو پر ميكنم ..يك سبدي كه اين قدرت رو بهت بده كه فكرات رو هميشه عملي كني و سبدي كه بتوني افكار منفي رو مثبت كني...سبد قدرت.من واقعا اين سبد رو به پول هم ترجيح ميدم حتي در اين وضعيت كه با دهان باز منتظر يه فرصت براي تغيير وضعيت اقتصادي هستم./ممنون از لطفت
 
امید جان داشتن دارایهای مختلف چه معنوی و چه غیر معنوی ارزش خاص خود و مورد استفاده خاص خود را دارد.برای پیش برد یک زندگی سالم و پر معنی وشاد به وجود همه آنه نیاز هست.لذا ضرورت داشتن برخی از آنها به عنوان عامل کمک کننده و محیا کننده فضای امکانات برای رسیدن به ارزشهای دیگر خودش را گاهی نشان میده.من هم در حال حاضر قدم جدیدی در زندگیم برداشتم که میتونه آینده زندگی من را زیباتر و موفقتر کنه ولی متاسفانه ادامه آن کاملا وابسته به حل همان مشکلی داره که تو هم در حال حاضر باهاش دست به گریبانی.اگر این مسئله حل نشه مجبورم که از ادامه هدفم صرف نظر کنم.هدیه قدرت فکری برای تبدیل افکاره منفی به افکاره مثبت را که برام آوردی با کمال میل قبول میکنم چرا که این امکان را بهم میده که اگر مشکل مالیم حل نشد و مجبور شدم از ادامه راهم صرف نظر کنم در افسردگی غوطه ور نشم و احساس خلع وجود نکنم بلکه با بکار بردن افکار مثبت به دنبال پیدا کردن راه حل های جدید ومناسب بگردم.باهات موافقم که قدرت مورد مهمی است.به نظر من بهره مندی از نوعی قدرت روانی برای مقابله و حل پستی و بلندیها در زندگی بسیار در پیشرفت زندگی میتونه کمک دهند باشه.من هم برات همراه با بهترین آرزوها داشتن هر چه بیشتر قدرت روحی را میکنم و امیدوارم که مشکلت آنطور که باب میلت هست حل بشه
سپیده
 
سلام گرامي
براي اولين باز وبلاگت ديدن مي كنم
حس خوبي در اون جريان داره

در اوج باشي
 
سلام پاسیون گرامی.مرسی از نظر لطفتون
.امیدوارم که همیشه موفق باشید.
 
ارسال یک نظر



<< Home
تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب و محتویات این وبلاگ متعلق به نویسنده وبلاگ میباشد.به مطالب میتوانید با اطلاع قبلی به دارنده وبلاگ لینک دهید.متشکر

نام:
مکان: آلمان